• Sort Blog:
  • All
  • case studies
  • design
  • historia biur
  • nowe technologie
  • wystąpienia

Pracowite ekrany i kolektywy wiedzy

Artykuł oferuje wgląd w codzienność organizacyjną: wiedza jest nieustannie tworzona i przekazywana przez specjalistów tworzących wspólnoty i kolektywy wiedzy.

READ MORE

By Original uploader was Newell Post at en.wikipedia - Transferred from en.wikipedia; transferred to Commons by User:SchuminWeb using CommonsHelper., Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=18757525

Action Office, czyli jak powstały nowoczesne open space’y?

Powojenny rozwój teorii zarządzania przyniósł próbę skonstruowania modelu, który zharmonizowałby indywidualne cele pracowników z ekonomicznymi celami przedsiębiorstwa, stworzenia organizacji efektywnej i humanistycznej zarazem. Rozkwit tego kierunku teoretycznego, zwanego szkołą behawioralną, przypadł na lata 50. i 60. Przyniósł on pojawienie się nowej koncepcji biura – powstanie Action Office.READ MORE

Network

Jak nowoczesne technologie zmieniają sposób sprawowania kontroli w organizacjach?

 

READ MORE